History repeat istelf.

Nog att ungdomen va idiotiskt förr i tiden när jag gick i mellanstadiet/högstadiet med alla adidas mjukisbyxor/träningsbyxor.
Sorjligt nog ser dom ut att vara påväg tillbaka bland modet på dom unga.
Fast har dock aldrig sett förut nå tecken på att dom är smartare än vi va då.


Kan inte säga jag tycker det är snyggt alls..
Sen tycker jag då dom är inge sköna..
Stoppar inte mycket blåst dom där..

Snart kommer väll dom gamla knäppbyxorna
tillbaka också.
Dom med knappar hela vägen på båda sidorna.

Och som dagens ungdommar uppför sig
så tycker jag synd om alla som är lite halvmobbade.
Deras byxor kommer åka av snabbt.
Hoppas deras föräldrar är smarta nog att sy på sidorna.


Sms:
Fick idag ett sms från min far.
Angående om jag fortfarande va intresserad av att vara fodervärd åt en liten maincoon tjej på 15 veckor.
Det skulle ju vara vrål mys.. Dock måste jag väll skaffa en riktigt säng eller soffa.
Vore inte så bra om den satte klona o sträcker på sig i min nuvarande säng(uppblåsbar)

Over and out im heading for bed!




Kommentarer
Postat av: Pappa T

Maine coon tjejen är bara 15 veckor min son så det är en kattunge ;-))) Vet inte riktigt men eventuellt så kan det vara hon på detta kort... http://www.arcticstars.se/images/d_kull/Darla12v_3.jpg



/far

2009-07-22 @ 09:40:41
Postat av: Pappa T

eller hon här... http://www.arcticstars.se/images/d_kull/Dorothy12v_1.jpg



eller denna tjej... http://www.arcticstars.se/images/d_kull/Daisy12v_3.jpg



/far

2009-07-22 @ 09:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0