det vart band ändå..

Jag är då inte mycket för o dricka vatten ... spec inte bubbel vatten...
Men den nya bon acua Peach.. va fan riktigt god o törstsläckande.... Dom delar ut gratis på gatufesten...

Sitter här med mitt tre dagars band ...
Så vi kan väll säga att det vart gatufesten då..
Fick mig ett riktigt självförtroende booster igår när jag knatate runt på kvällskanten..
En tjej kom fram och sa att hon måste presentera sig....
Hon hade sett mig dagen innan och ville bara säga att hon tyckte jag va skit fin...


Men men .. Nu ska jag då ta o skaffa mig lite frukost..Eller skaffa o skaffa..
Jag ska gå in i köket o göra mig lite.
Sen blire och knata ner till gatufesten området där jag ska möta på Jocke och hans lila syster fanny...
Få se om hon blir nå glad o se mig ^^

Kommentarer
Postat av: Pappa T

;-)))) en röst bakom min vänstra axel hälsar att det är bara att "suga in" allt positvt som kommer i ens väg och inte lägga energi på motsatsen... hoppas frukosten blev tillfredställande. Ha en bra dag och hälsa de jag känner som kommer in din väg.

/far

2009-07-03 @ 09:46:29
Postat av: Bro J

åååh pappa...osty

2009-07-03 @ 23:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0