daisy.

Daisy. Min blivande kissemiss.

S*Arctic Stars Daisy Mae
Född: 2009-04-05
Färg: Svartsköldpaddsilvertigré med vitt
Kön: Hona




Min blivinde lilla two face. Va jag hörde från far som pratat med uppfödaren så är hon den som är mest social. Vilket är perfekt för mig. För o visa hur verkligen cool two face hon är så lägger jag upp en bild sen hon va lite mindre.


Lite söt man får vara då.. Lite cool.
Nu ligger problemet i att få ner henne till Falun.
Fader har gått med på att möta mig i sundsvall. hmm.. detta måste lösas.. Mor kan komma ner nästa helg då kan hon ta den men jag vill ju ha ner henne så snabbt som möjligt..( och kan ju inte låta mamma träffa daisy först )
Önskar man hade bil ibland...


Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

GRATTIS,till den nya familjemedlemmen!Akta så inte Mamma blir för förtjust i det lilla livet,vänder hem efter halva vägen och behåller henne själv...

2009-07-28 @ 08:15:09
Postat av: h

nej det jag är rädd för.. mamma får inte träffa henne först...

För mamma vill ha en till katt.. dom va o kolla på kattungar här om dagen.

2009-07-28 @ 09:27:56
URL: http://equalinlife.blogg.se/
Postat av: Mafakka

Det va då det sötaste! Som handen i handsken du och katten tror jag!

Peace



/ Cirkusprinsessan

2009-07-29 @ 00:26:46
Postat av: Mare-Ann Feyrer

Verkligen en vacker katt :)

2009-07-29 @ 22:10:47
URL: http://shindemowoogie.blogspot.com
Postat av: Lina

Jäklarns vad fin katt ! Älskar färgen o teckningen!Btw, du ser inte så illa ut du heller (; !

2009-10-14 @ 17:39:48
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0