ive missed my computer.

Skönt o sitta vid sin egen dator igen.
ATm sitter jag o fixar bilder sen nyår, spelar wow ( är i naxx 10.. pugg för den som bryr sig)

Som vanligt va SJ skandal.. försening på X2000 tåget. Så fick åka taxi från gävle.
Det va jag och två till som fick dela en taxi till Falun..
Va då skönare än tåg och fick en trevlig tjej som chauför hon kanske va 24-25.
Riktigt snäll.. Lite synd om henne på nyårsafton (natten) hade någon typ attackerat taxin.
Nån full idiot..
Så hon hade inte sovit på några dagar. och detta va den första natten efter det hon jobbade.
Men men livet går vidare men minnerna finns ju kvar.
Hon pluggade till sjuksköterska och skulle senare plugga till ambulans personal. Då lär hon ju se ännu mer grejor.

Sitter o kollar igenom moderskeppet.se sidor nu vill pimpa lite bilder lite extra.. och glömt det lilla jag lärde mig.

hmm nått mer o nämna..
ja visst ja glömde en sak från melladagarna roligaste kommentaren på jobbet.
En kund till petra sa.
-Det är så skönt o se..
Klart jag undra vad.
- En ung kille. Som är frisör och inte ser bögig ut...

Fan va jag garva.

Kommentarer
Postat av: HåKiZ

Är det inte lite gejjigt att hålla på å fjompa med bilder? Har du pumpat upp musklerna än? När kommer du? :)

// DragQueen H

2009-01-03 @ 06:34:16
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/
Postat av: HåKiZ

Jag är väl lite fjompig i så fall, fast va fan, är vi inte esteter både du och jag? I konstens tjänst är det okej att vara .... underlig! Haha



Du är välkommen vilken dag som helst Henkeboj, kika i kalendern när det passar dig. Du har inte lust att snagga en av tjejerna som lite byteshandel? (a)

2009-01-03 @ 16:28:06
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/
Postat av: x-tra morsan

Tänk om det var Petra han menade...

2009-01-11 @ 17:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0