dagens uppgift från boken.



Min handsfree är funnen!.. Inte sett av den sedan jag bodde på parkgatan. Någon gång där försvann den.
Använde en huvtröja idag när jag forsladess mellan hemmet och jobbet.. men titta i fickan, där låg dom.

Så nu har det börjat komma lite övningar i boken Självkänlsa nu! som jag börjat läsa.
Tänkte jag skulle göra alla.. och tänkte skriva dom här.. om det inte är nått längre fram som känns riktigt konstigt...

Övning.
Du har tre månader kvar att leva. Du kommer inte under denna tid ha några kroppsliga besvär eller drabbas av någon sjukdom. Du kommer inte heller att uppleva några ekonomiska bekymmer.

Vad är viktigt för dig?  hmm. Att mina vänner och dom som betyder nått för mig ska ha det bra och vara lyckliga. Att känna att jag har betydelse. Att folk ska veta att dom kan lita på mig.

Vilka människor och relationer är viktiga för dig?

Familjen, alla vänner , Emily, mina arbetskamrater och mina kunder.

Finns det något eller någon som du idag lägger mycket av din tid på som du helt skulle välja bort?
Wow såklart.. ska skära på det som det är just nu också.

Vilka saker är igentligen väsentliga?
Vänskap.  Att jag känner att jag har betydelse i folks liv och att jag gör någon skillnad.

Skulle du arbeta?
Kanske men inte allt för mycket.. älskar mitt arbete men visst finns det saker jag hellre skulle göra.

Skulle du resa?
Ja så gott som hela tiden.. Skulle ta med folk som har betydelse för mig och åka. Inte alla på en gång.. Skulle ta dom till ställen där vi kan ha det som roligast tillsammans..


Sen va det även en uppgift om att göra en bra-boken.
3 rubriker Bra Tack Hjälp...har bara läst om bra. Så börjar smått med det.
  1. Jag fortsatte läsa denna boken idag.
  2. Jag har fått både kunder och arbetskamrater att skratta idag.
  3. Jag har fått mina kunder nöjda.
  4. Jag har tänkt på min arbetsposition så jag inte skadar min rygg så mycket.
Nu är snart raiden över.. sista försöket på sartharion 3d.
Sen blir det väll hoppa i sängen..

Kommentarer
Postat av: Karin

Där ser du Henrik! Det var inte jag som tog den! Muahhahah!

2009-01-30 @ 11:19:22
URL: http://superbrajuh.blogg.se/
Postat av: Jennie

"Vilka människor och relationer är viktiga för dig?

...mina arbetskamrater och mina kunder.". Jag visste väl att jag var speciell:D

2009-01-30 @ 17:50:26
Postat av: Jennie

"Vilka människor och relationer är viktiga för dig?

...mina arbetskamrater och mina kunder.". Jag visste väl att jag var speciell:D

2009-01-30 @ 17:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0