trip to the town called Ludvika

Hade en skit rolig dag igår.. Va iväg och tog lite bilder hos Håkan.
Fotade mig allt från naken till när jag stod o klippte.



Allt gick bra tycker jag...
Dom va snälla nog o bjuda mig på lite mat också... Lasange.. fan va längesedan det kändes sen man åt det sist.
Vart lite stress på slutet när vi insåg att det va väldigt nära att tåget skulle gå.. så vart lite rally körning.

Väl i Falun igen va det snabbt hem för att hämta proviant..
Sen vart det in mot salongen. Mötte denisa efter vägen. Hon va min kund för kvällen..
Aftonen slutade på olearys me en god drink och lite popcorn.

Dagens planer.. är att inhandla godis.! fan va sugen jag vart på det nyss...
Men nu ska jag spela lite Cs bara för jag har tråkigt.. och till er som inte vet det så...
Håkan elfving http://imitjdesajn.blogg.se/ han som fotade mig.. (Har förut också spelat Cs.... lite förvånad kille jag vart när han nämde det.)

Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

Hoppas snart få höra att du provat receptet.Bra att ha i frysen,koka ris och fuska ihop en sallad så har du perfekt bjudmat på 45min max om du vill.Valfri dryck till allt passar

2009-01-11 @ 17:49:44
Postat av: x-tra morsan

Du kan köpa skinka och frysa in i oöppnad förpackning.Håller ca 3 mån,eller skiva,lägga platt på bakplåtspapper och frysa in mindre portioner

2009-01-11 @ 18:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0