tankar om min tatuering.

va uppe tidigt jag och vrål plockade upp saker i antes lägenhet..
Måste ju betala tillbaka på nått sätt att jag få bo här lite då o då.
Vrål lugn dag har typ inte gjort mycket..

det är power rangers på tv ..(så legendariskt)


Suttit och funderat och är skit sugen på min tatuering nu.
Det ska bli en blandning av 2 karaktärer.



En blandning av dom två typ.
Sweeney todd eftersom han e barberer och gillar hans råa stil .. lite smuttsig.
Från Hellsing vill jag ha typ kläderna . Galenheten i det....

Sen vill jag ha att den gubben jag gör ska ha lite överdimensionerat vapen typ som Cloud i FF7 kanske inte i den skalan
men större än vanligt.
Men det ska vara en barberar kniv.Med lite runskrift på kanske. 



Nå tror ni det kan bli nice?

Kommentarer
Postat av: Pappa T

Låter som det skulle bli fräckt... bara den inte blir för stor ;-))) gillar det lilla diskreta. Go for It...

2009-01-02 @ 15:20:55
Postat av: Jasmine

Hej hej,, tänkte bara höra vad/vart du gick frisör utbildningen, kostade de något, fick du CSN- bidrag osv??? Jag kom inte in på frisör linjen när jag sökte till gymnasiet å så tar jag studenten till sommaren å vill fortfarande bli frisör.. så tänkte höra lite om råd osv...(bor i ludvika)

mvh jasmine

2009-01-03 @ 00:17:12
Postat av: owner

helo Jasmine. Jag gick en privat utbildning i falun på Frisörtekniskt..

jag betalade ingenting om man har tur kan man få den betalad genom arbetsförmedlingen. Annars får man kosta på den själv dom har tyvär blivit hårdare med det nu.

Men om du är riktigt sugen så rekomenderar jag den utbildningen riktigt mycket den är en av landets bästa. Vi hade mer än dubbla timmarna i Frisör teknik än va gymnasieskolorna har....

En av lärarna där bor i ludvika...

http://www.frisorcentrum.se/ där har du deras hemsida.. om du har frågor är det bara o ringa dit. dom är jättesnälla och trevliga och hjälper dig mer än gärna det lovar jag.. hälsa från mig så är dom extra snälla ;) hihi..

Hoppas det svaret räckte annars e det bara o fråga vidare antingen här eller adda mig på msn.

2009-01-03 @ 00:57:35
URL: http://equalinlife.blogg.se/
Postat av: x-tra morsan

Tänk på att den ska räcka många år.Var lite många kanske tycker jag.Be att få den uppritad,häng den på kylen så du ser den varje dag innan du bestämmer dig...

2009-01-11 @ 17:26:09
Postat av: Vickan

Älskar din idé! Sweeney i dom kläderna skulle bli hur coolt som helst! Men som sagt, få den uppritad och tänk på detaljerna, eftersom att dom är viktiga i en sån här tatuering. Men en stört skön idé som jag tycker ska förevigas. ^^

2009-01-12 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0