stockholm över dagen.

Klev upp vid 05:00 imorse... Men va inte ett dugg trött.. Jag va mest nervös för dagen. därför jag sov som skit.
Mötte upp min skjuss kl 06:15 utanför Åhlens Falun
(ett stort misstag av mig va att jag tog med mig min kamera men glömde minneskortet i datorn)

Väl i stockholm började vansinnet med kvinnokörning. Men vi lyckades tillslut hitta fram till Wella studion.

Det va en lärorik dag. Vi hade lite teori färg på förmiddagen för borlänge tjejorna hade aldrig arbetat med Wella förut.
Sen på eftermiddagen hade vi modeller och det vart riktigt bra.
Kul o testa lite nya appliceringstekniker.
Vi åt även lunch på någon asiat buffe.. Sjukt mycket folk... Många ställen hade stängt pga att det varit storhelger.

Kom nyss hem efter att tjejorna skulle ha sig en till vansinnes färd först i stockholm sen skulle dom åka inlandet tillbaka.

En liten ihopräkning av våran färd.
  • 2 gånger körde dom mot rött.
  • 4 kärringstopp
  • 1 gång in på spårvagnsgatan
  • 1 U sväng
Sen vet jag inte hur mycket vi snurrade runt och inte visste vart vi var.   (ingen gps bara karta från hitta.se)
Jobb imorn. ska försöka ta igen lite på sömnen tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hrrrm, har du körkort då Henke? ;P

2009-01-08 @ 01:39:34
URL: http://lady.bloggagratis.se
Postat av: E

hHAHAHAHAH en underbar beskrivning ;-D Må så gott

2009-01-08 @ 20:38:36
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: HåKiZ

Anledningen till att trafiken är ett enda kaos i Stockholm är att det bara är inflyttade lantisar som kör bil där, Stockholmaren åker kommunalt hahaha, skrattar så jag trillar av stolen! Are we still on for tomorrow? Photoshoot H? =)

2009-01-09 @ 09:24:13
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/
Postat av: sanna

Men hallå??? varför får du åka på kurs i sthlm??? varför får inte jag det???? ska du jobba i borlänge nu eller?? huum...orättvist det hära! måste prata med Johan tror jag! :D

2009-01-10 @ 15:24:57
URL: http://starliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0