Now I got to go it alone.

Klockan är nu 22:08 och jag har inte lyckas fått i mig nån mat än.. men ska Rusa till köket när jag skrivit klart detta.
vrål seg dag på jobbet idag.
Hade 3 kunder på hela dagen...  (lågsäsong efter jul o nyår)

Fått mitt paket från asos.com idag.

  • Tshirten på bilden.
  • Halsbandet på bilden.
  • Armbanden som syns lite dåligt.
Sitter o dundrar Yellowcard - Fighter just nu.. fan vilken skön låt. Precis va jag behöver.
och har suttit o gluttat på håkans blogg och bilddagbok hela dagen för att se vad det kommer upp för nya bilder på mig..

Jag är riktigt nöjd med dom som har kommit upp.... Fan att man kan bli bra på kort.. S U P R I C E lixom.

aja köket nu! see ya people

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag kollade bilderna på dig på håkans blogg. du blev riktigt bra måste jag säga. tummen upp!

2009-01-13 @ 19:56:20
URL: http://myadventurediary.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja älskar också asos.com :)

2009-01-23 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0