lets try it this way.

Jag måste lära mig klara mig själv.

Utan någon.

Jag är rädd för att alltid behöva vara själv.

Jag är rädd jag inte ska hitta någon innan det är för sent.

Men vadå jag är ung. Varför är jag så orolig?

Jag är inte allt för ful. Och jag försöker vara den bästa människan jag kan vara.

Jag är en av dom skyssta killarna. Det vet jag. . .

Måste hitta mig ett eget liv nu.

Stå på mina egna ben.

Tänka på att jag ska må bra. . . Lets try to do it that way for once.



För övrigt har jag letat upp massa Vrål nice låtar från 90talet.
Tex.. Blümchen, 2 Unlimited, Corona, Ice MC, Maxx, Basic element, sash, Snap, Pandora, Aqua, Vengaboys, scooter, bomfunk mc och några goda gamla e-type låtar.

Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

För gammal???? Du blir aldrig äldre än du känner dig! Se på mig,jag hittade min Emil i lönneberga till slut och hann få en pippilotta Viktualia rullgardina krusmynta också.Du är ju kille så vad ska du bli för gammal för?Att ha kul och trivas med livet?På jobbet tror de att de är tonåringar som får supa till på helgerna med baksmälla till frykost.Det är aldrig för sent min vän.Flirtar gör de också...

2009-01-11 @ 17:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0