känslig kille.

Hej Bullen.
Jag har ett problem.. jag är blödig.. får jätte lätt vattninga ögon.
Hur löser jag det?

Snälla bullen hjälp mig...


En liten hyllning till det gamla legendariska ungomsprogrammet Bullen..


Nä men seriöst har blivigt en sån blödig människa.
Sitter just nu med tårarna i ögonen efter sett det nyaste One tree hill avsnittet.
Har skit lätt att få tårar i ögonen. inte så att man grinar utan att det blir vattenfyllt så att säga.

Serier o filmer börjar bli farligt o se. hehe
Men som ett exempel..
När jag satt en lunch och åt kebab talrik och läste tidningen på en pizzeria.
Det stod om killen från ludvika som är borta. Det va någon som skulle åka utomlands och ville hjälpa dom som fortfarande letade.
Så familjen startade en fond som skulle gå till bensin och mat till dom som ville fortsätta leta.
Där satt jag mitt i lunchrushen med vattenfylda ögon.

Har nog o göra med allt som händer i mitt liv.. att man blir känslig och ser betydelse i allt.

Kommentarer
Postat av: E

Shit nostalgi,jag älskade bullen

2009-01-07 @ 02:52:05
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: x-tra morsan

Eller också hade du chili på pizzan och fick i ögat...

2009-01-11 @ 17:39:36
Postat av: x-tra morsan

Eller som jr sade när vi första gången såg Oliver och hans gäng:Mamma det töar i ögonen

2009-01-11 @ 17:41:07
Postat av: manda

Whei, äntligen, en kille som kollar på oth och förstår att det är sorgligt! (:



Kollar på det själv med, och förra avsnittet var verkligen tårar i ögonen framkallande!

2009-01-12 @ 12:54:12
URL: http://rundfyrklant.blogg.se/
Postat av: manda

Verkar som om vi i stort sett kollar på samma serier ;O Har också sett OC och kollar på gossip girl just nu (: Men ja, oth är klart bäst! ;D Lite tråkigt att vänta en vecka på nästa avsnitt hela tiden bara :(



Sv; Haha, du får väl bada med mig då :O ingen vill bada och simma :(



2009-01-12 @ 18:25:13
URL: http://rundfyrklant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0