inköp.


Va på lunchen och köpte den där boken.. Har just suttit o läst 2 kapittel. 
Gud va jag känner igen mig.. Och hon verkar veta vad hon pratar om. Mycket saker man skulle vilja citera.
Har även funderat om jag ska gå till en sådan där Coach och prata.. Finns en på Måbättre här i stan.
Men det va ju små dyrt.. =| 

I helgen dog även min dvd spelare.. Den hittar inga skivor.. Visst jag har haft den svin länge så dagarna va väll räknade för den. Så tog o beställde mig en ny igår.

Funkar med divx.. skulle inte klara mig utan.. Men kolla in detta

Hi-Speed USB 2.0 Link
USB (Universal Serial Bus) är en protokollstandard som brukar användas för att sammankoppla datorer, kringutrustning och elektronisk utrustning. Enheter med Hi-Speed USB har en dataöverföring på upp till 480 Mbit/s, att jämföras med 12 Mbit/s hos vanliga USB-enheter. Om du har Hi-Speed USB 2.0 Link behöver du bara ansluta USB-enheten, välja film, låt eller bild och sätta igång. 

Så nu behöver jag inte bränna ut allt.. Bara ordna mig ett usb minne eller ska testa med min mp3 spelare först..



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har oxå den boken. väldigt motiverande.fick tips av en kompis som läste den när hon gick igenom en skildsmässa.. funderar på ta fram den igen och läsa =)

2009-01-27 @ 15:58:18
Postat av: x-tra morsan

Dyrt är väl alltid en fråga om vad man får för pengarna på sikt.Är det någon som kan hjälpa för en längre period/vad kostar t.ex ett par jeans eller 10 sol-timmar och hur länge räcker det?Förutsatt att man inte får malignt melanom med i priset förståss,då får man ju mer för pengarna... Man kan alltid prova en gång och fundera innan man bestämmer sig

2009-01-27 @ 17:41:24
Postat av: Emily

ja usch sånt är dyrt. behandlingshemmet dom på psyk ville ha in mig på kostade 4000 kr /natt och man måste vara där minst tre månader. en del stannar där i två år. kan du förstå vad pengar de ska kosta för att man ska må bra ibland?

2009-01-27 @ 18:40:56
URL: http://fishbowllife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0