helgen till enda.

Och imorn är det jobb igen.
...
Dagen till enda.. julskinkan är färdig och står i kylen.
Seg dag har det varit inte gjort någon nytta förutom den där julskinkan då.
Fick mig lite utgång igår iallafall.
Hängde med Denisa och hennes vänner.. första gången man såg hur etage såg ut..
Kallt som fan.. Så tog taxi både dit o hem..

Lisa.. min salongschef ringde idag också...
Hon undra om ajg ville åka ner på kurs på onsdag till stockholm..
Och det vill man ju så klart.. Så på onsdag ska jag ner på wella studion i stockholm och ha lite kurs.
Jag, Lisa o dom som ska jobba på attityd borlänge är det som ska ner.

Frågan är hur bra man kommer sova inatt.. om man ens kommer somna .. dygnet är ju helt vänt.. men det får vi väll se snart.. Tänkte bara se nått death note avsnitt sen krypa ner.

(orka inte för stunden skriva mina funderingar. Går inte o tvinga fram .. sorry)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0