got some sad news.

Snart är ännu en arbetsvecka över.
Haft en väldigt lugn vecka .. men det är ju låg säsong nu efter jul och nyår...
Undra om man ska försöka diska städa tvätta nå i helgen.

Fick lite tråkiga nyheter nyss på sms... men jag hoppas det blir bättre och löser sig..
Så sitter o små tänker på det en liten stund eftersom personen i fråga har betydelse för mig..

Smset i fråga handlar inte om mig.. Men personen i fråga har betydelse för mig.

Skyssta håkan dundrar ut redigerade bilder hela tiden.. och det är ju vrål kul..



*veven*

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jäklar vilka gryma bilder!=)

2009-01-16 @ 15:06:42
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Sandra

fina bilder

2009-01-16 @ 16:54:50
Postat av: mr

Sluta tyck synd om dig själv och finns därför henne som hon hade funnits där för dig... för de vet du att hon hade... Hon behöver dig nog mer än någonsin nu!

2009-01-16 @ 21:23:11
Postat av: Anonym

kom igen nu va... du borde finnas där för henne , som hon hade funnits där för dig för de vet du hon ade... hon behöver nog dig nu!

2009-01-16 @ 21:25:46
Postat av: Henrik

jag tycker inte synd om mig.. jag vill finnas där för henne. jag hon har funnits här för mig... Men tror du jag inte har funnits där för henne... Jo alltid.. men hon började ignorera att jag brydde mig...

Jag försökte alltid prata med henne men vart ignorerad o hon vände sig till alla..

Hur ska jag kunna stötta henne och finnas där för en som inte vill att jag ska bry mig?

2009-01-16 @ 23:08:53
Postat av: LH

Hej Henke...vill bara säga att: Bilderna är jättefina, motivet vackert, stolt skall du vara!!

2009-01-18 @ 20:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0