done.

 
Har nu ordnat o skickat in allt för att få ut gesällbrevet mitt. Har ju bara tagit typ ett år.
Men hörde det va utdelning snart...  Men nu är allt inskickat o pengar insatt.. 
Så får hoppas jag får vara med på utdelningen.

Testade ett nytt gummi idag... Strimorol Senses.. Watermelon sunrise... 
Så sjukt goda.

Fan va jag älskar mitt yrke .. Vissa kunder .. dock inte alla.. men vissa är så roliga o klippa o surra med.. 
Hade en imorse en trevlig kvinna som är så pratglad .  Det lättare verkligen upp dagen.
Bra terapi för mig. Att få lufta mina tankar. om massa.. 
Vi pratade om barn uppfostran. Hon har en dotter som hette madde och va 21 som just hade fått barn..
Men hon hade även själv ett mindre barn kommer inte ihåg hur gamal den yngre var. Cirkus 3 kanske..
Hon trodde hon aldrig kommer kliva in i den där mormor rollen.  Eftersom hon har ett barn som är typ i samma ålder.
Och dottern tyckte det va bra. =P   Bättre det än hos svärmor där det va mormor syndromen.
Tror det lätt blir så med mormor syndromen att man blir översnäll och nästan inga regler.. att dom gärna skämmer bort barnbarnet..
Hon höll med mig om teorin att man inte bara uppfostrar sina egna barn även andras.



Men det är långt kvar innan man blir gammal själv.. och det är väll skönt..

Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

En bra benämning brukar var svår-mor i stället för svär-mor

2009-01-28 @ 17:13:58
Postat av: Henrik

haha så sant maria.

2009-01-28 @ 18:39:36
URL: http://equalinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0