fade away

Nyss varit o handlat på willys...
Gick ganska smidigt även fast jag va själv och utan bil.
Vart en ryggsäck och två plastkassar..
Så nu har jag en Julskinka.. ska ta o fixa den imorgon tror jag.

Få se va som händer ikväll..
Måste nämna jag har fastnat för Nomy rejält. Idiot texter men så sköna.

Sitt för närvarande och försöker lära mig photoshop fortfarande. Tittar egenom lite guider o så.

Här kommer några få bilder från nyårsafton..



Orkar inte lägga upp fler dom finns på Facebook. jobbigt o ladda uppsåhär...
Seee ya... ska försöka få in nå inlägg imorn me lite funderingar jag har.
Har massa ideer om saker jag vill skriva på har dom sparade i mobilen atm.

Kommentarer
Postat av: HåKiZ

Lördag den 10:e skulle funka fint för mig om du har lust då, jag hämtar dig i Ludvika i så fall, nemas problemas!

2009-01-04 @ 22:03:41
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0