dagens tips. Tjuvlyssnat.se

haha så underbar sida om man har tråkigt...
Sidan går ut på att folk lägger in saker dom hör andra folk prata om..
DagensFavorit


ICA-butik, norra Stockholm

En kille ~23 sitter i kassan. Ett par i samma ålder lägger upp sina varor - kondomer, chips och dipp - på bandet. Killen i kassan ser ut att anstränga sig för att verka oberörd över kondomerna.
Kassakillen: Så ni ska hem och dippa ikväll?
Paret ser besvärat ut.
Kassakillen: Ööh, oj! Förlåt, jag menade…
Paret betalar och försvinner snabbt därifrån.

Måste lägga in en till som jag just hitta.. Tjejer. 

 

ICA, Halmstad

Två tjejer ~20 står vid mejeridisken och inhandlar varor till vad som verkar bli en tacokväll.
Tjej 1: Alltså kolla på det här!
Hon plockar en 2dl crème fraîche från hyllan och pekar på etiketten.
Tjej 2: Vadå?
Tjej 1: Kolla, 30% fett! Det är ju jättemycket!
Tjej 2: Ja fy, men vi måste ju ha crème fraîche. Vad ska vi göra?
Båda står tysta en stund och ser förkrossade ut när den ena tjejen ser något på hyllan och skiner upp som en sol.
Tjej 1: Kolla! Den burken är på 5dl!
Tjej 2: Ja vadåra?
Tjej 1: Men fattar du inte? Om vi köper 5dl-burken istället för 2dl-burken så är det ju 30% fett utspätt på en större yta.
Tjej 2: Men åh det är ju klart. Fan va bra vi är!
Och så traskar de vidare i butiken.

 


Kommentarer
Postat av: PsychoBlonde

haha så jävla kul=p

2009-01-12 @ 10:17:30
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/
Postat av: PsychoBlonde

Haha eller hur?=p Fattar inte hur han lyckades asså=p

2009-01-12 @ 11:24:58
URL: http://fsunnerskog.blogg.se/
Postat av: manda

Haha, har läst de där förr. Fan va jag skratta åt dem xD



tjejerna lär ju ha vart blondiner ;O mohaha!

2009-01-12 @ 12:46:04
URL: http://rundfyrklant.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kom o simma med mig då, ingen som vill ju :O



Ahaa, jag har också sett OC, kollar på Gossip Girl just nu. Fast de är så segt när de bara kommer ett nytt avsnitt i veckan, likaså med oth ;(

Men ja, som du sa, oth är bäst!



och du, katten är mycket mer elak mot mig än vad jag är mot henne. Vi är verkligen som nå syskon som planerer nästa attack mot den andre, lite hatkärlek sådär ;P

2009-01-12 @ 17:54:22
URL: http://rundfyrklant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0