at work giving nothing an break.

Vilken hårdag man har idag.. Känner mig så nöjd med håret..
Har inte gjort ett skit med det heller.  Sen i fredags..
Underbar dag dvs... 
Skit pigg när jag vakna. . underbart!
Dock är dagen väldigt seg förutom det då.

Efter jag hade haft mina 3 första kunder för dagen kom jag på en sak.!
I fredags glömde jag mig en sak här på jobbet..
Ben & Jerry bohemian raspberry..


Så vart att greppa en sked och äta i sig lite... Lisa min salongschef vart lite avis där hon satt med sitt äpple.
ond kille lät jag henne smaka lite. så hon fick känna smaken av total njutning.
Tog en sväng på lunch förbi Frisörcentrum som det nu heter.
Träffa lite bekanta o såg lite nya ansikten... Men måste säga va tomt det känns där nu mot för när man va där själv. 
Synd det för det är ju en skitbra utbildning.
Måste komma ihåg o skicka in mitt bevis så jag får ut mitt gesällbrev snart.. Dom som gick utbildning med mig ska ju hämta ut sina här i mars.. 
Skärpning på det dvs!

Ofräsht och allmänt äckligt.
När jag va o köpte mig en lunch låda på Hemköp satt det en gubbe på en bänk på vägen ut.
Han snyter sig på golvet.. (hoppas ni förstår hur jag menar)
Sen när jag kommer hit och pratar med Lisa om det berättar hon om någon hon vet som gör så i typ bilar o allt..
Äckligt som fan är det.. tyckte gubben på hemköp att jag skulle gå där han just har snytigt sig?


Dagens fråga.
Tycker ni jag ska till o göra mig en riktig desajn? behövs det?

Kommentarer
Postat av: Molly

Klart man inte måste om man inte vill. Jag gör mina egna bloggdesigner eftersom jag är intresserad av det. Att koda osv. Men det är ju givetvis individuellt. Varför skulle man vara tvungen?

2009-01-19 @ 15:16:36
URL: http://molkan.se
Postat av: Baileyz

Tack för kommentaren =) hitta du nå skoj då?

2009-01-19 @ 18:58:51
URL: http://baileyz.blogg.se/
Postat av: Patrik

men usch vad äckligt att snyta sig rakt på golvet där folk ska gå!!!! seriöst snacka om dålig förebild han är :O

2009-01-19 @ 19:48:42
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0