an win for the dude!


Fick ett avi igår. Jag hade ett paket från Paul Mitchell att hämta ut....
Jag har då inte beställt nått.
Knatade ner idag och hämtade ut det..

Grattis till Din vinst i tidningen Style!
Jag kommer då inte ihåg att jag va med i nån tävling...

1st Tea Tree Sharping cream
1st Tea Tree Special Shampoo


Njut av Dina nya produkter!
Snälla dom är då..

haha va e detta då... freaky shampoo
Tea Tree special shampoo gör underverk för en kliande och känslig hårbotten. Det är även skönt att vila tröffa fötter i ett fotbad med Tea tree special shampoo..
Ett shampoo för både hår och fötter lixom..????

Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

schampot ska vara jätte-bra att använda mot hårlöss.Kanske något att använda när det är högsäsong för dem

2009-01-19 @ 18:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0