16:01:18:01:2009

JAg är just nu helt inne i bandet Yellowcard måste jag säga fan va skön musik dom gör..
Sitter för närvarande och lyssnar på en Live inspelning med dom på Spotify.
Favoriten är Only one på det albumet . dom kör me acoustic.. underbart

Har även haft datorn avstäng en stund idag.. och det va för att jag kände att det vore skönt me en stunds tystnad.
Dock slog jag på tvn medans jag små städade lite o vikte tvätten. och vad var det på då?
MTV CRIBS .. och dom va hemma hos..... Sångarn i yellowcard.....Ödet eller?

Kom även på tankarna på alla kläder jag köpt denna månad. Ska vi ta o göra en liten lista ?
  • Jeanse från Jack´n´Jones
  • Björn borg skor från Scorett
  • Jeans från Jack´n´Jones ( ett till par )
  • Eastpack ryggsäck från Stadium
  • Tshirt från Curb
  • Tshirt, halsband och armband från Asos.com
Jag tror det va allt.

PS ... Skulle precis trycka på publicera men måste gör aett tillägg... det är en ur Fall out boy på MTV cribs nu.... DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0