yobie snart e sommaren här!

Får vi hoppas iallafall..
Fick en sån sommar feeling idag så jag gick o köpte mig en glass när jag hade en liten rast.
Gott va det när jag gick i solskenet o åt..

va ju även löning idag. Så besällt mig ett par byxor o Tshirt.

Föll för färgen.. det fanns massa andra också men dom där får det bli..
www.topstreetware.com < -- Därifrån

Va även för på Glitter som har öppnat i nya falu gallerian. När jag va upp i helgen till sundsvall tappade jag mitt örhänge igen.
Ynka 65 kr....eller?

Hade en kund idag som försökte få mig att börja spela fotboll han hade varit ledare för nått lag häromkring o han trodde dom behövde folk... Lite sugen blir man.. så ska finula lite på det.. Få se om det blir av.

Även tänkt mer på det jag tycker om samhället o dagens ungdommar att dom inte har nån respekt.. Hade en kund som kom med en insikt som jag inte hade tänkt på... Men det skriver jag om någon annan dag...

En av mina grannar knacka just på dörren o gav mig min nyckelknippa o fråga om det va nått jag ville ha...
Smart kille hade glömt den i dörren ^^
Aja

Seee ya !


Och till alla som inte vet det där är en leksak..
Jag är ingen leksak.. Så använd inte mig i era lekar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0