21:37

Tisdag kväll.. raid som vanligt..
men jag är inte sugen alls.
Har sovmorgon imorn.. jipiee  Så blir o se nyaste One tree hill innan jag lägger mig.
Jag har försökt tänka på dom sakerna som stog i Mia törnbloms bok som..
Har varje kväll försökt tänkt på bra saker jag har gjort under dagen.  Det är svårt.. men lite saker går alltid att hitta.
inte orkat skriva ner dom.. sorry

Har även iköpt hennes följebok. eller vad man nu säger.


Såg en cool film i helgen. Afro Samurai.. Fast det är ju om man gillar den typen av film..
Påminde mig om serien The Boondocks som fanns förut.. Sjukt rolig va den också.

Lite brutalare. lite grymmare.


En liten bild på boondocks också.. måste kolla upp om det kommit mer avsnitt..


Seee ya..!  och vet jag är seg med updateringar.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Läser oxå den boken just nu.. bra hjälp påvägen.. =)

2009-02-11 @ 10:54:46
URL: http://pintet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0