En lördags summering.

Det som har hänt är att jag äntligen fått reda på sanningen att emily har en pojkvän och har haft det ända sedan Jul.
Fick reda på sanningen om det efter att hon blå förnekat det för mig.. och fick reda på det av en av hennes bröder..

Men nog om det.. Har pratat me massa underbara människor idag så nu är mitt humör bättre och jag inser att jag förtjänar bättre än hur jag har blivit behandlad. För jag har varit en leksak.. som inte varit värd sanningen verkar det som.

Har fan mig då en underbar kussin som jag allt för sällan pratar med. Tack Sandra för att jag fick ringa^^
Sen har jag just börjat surra med en av mina kunder .. Fan va lika vi verkar vara i tänkande.. skönt o hitta nån jag kan prata med här nere i falun.. Jocke.. det blir glida av i sommar.

Varit en riktigt slapp dag pga det som hände eller jag hade inget planerat i allafall.
Pizza.. som middag


Sen underbar pigelin som efterrätt <3 .. äkta njutning.

Gick ensam ut på krogen igår... Vissa skulle säga starkt gjort vissa skulle kalla det patetiskt men jag tyckte det va bättre än att bara sitta hemma...  Träffade 2 st som jag kände...  Emilys bror Mattias that did bring the news och Anna från headbanger som jag även träffade förra helgen på harrys.. Så umgicks me henne o hennes värdinna eller va man nu säger ^^

Min lilla outfit! ...  !!!!!WARNING!!!!! modeblogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0