Packningen

Sitter här o funderar på min packning inför morgon dagen.
Alla fyra bandans ska med i allafall.


Dom va lite stela så ska väll tvätta dom lite med massa sköljdmedel så jag får dom mjuka..
Min favorit är den Bruna.. Vilken är din favorit?

Tåget går vid halv fem imorn.. Slutar jobba vid fyra.
Ska inte ta med mig nå mycket alls.. Eftersom åker tillbaka tidigt på söndag.
Frågan e bara vart jag ska sova på lördagen.. Där jag kan ha väskan också... hmm får vi lösa under morgondagen.


Sitter o diggar en låt jag fick av Denisa. http://jahdeno.blogg.se/
Cunninlynguists -Mic Like A Memory Feat.Kory Calico    <--- Tips sök upp den o lyssna..


Nu får ni sova gott.. Det ska jag försök göra.. men först en snabbdusch tror jag... Natit natti..

*Veven*

Kommentarer
Postat av: Vickan.

Favoriten är den gråa eller den lila. Modellen var läcker.

2009-02-20 @ 15:05:18
Postat av: Lina

brunbrunbrun!! =)

2009-02-20 @ 17:50:04
URL: http://mortificare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0