fribiljett förbrukad!

Tanken för lördag afton va ju att gå ut med töserna från salongen på harrys eftersom vi hade fribiljetter...
Jag va inte ett dugg pepp... Dom prata att dom skulle se på melodifestivalen innan och sen ut på harrys...
Melodifestivalen.. Nej tack. och mina minnen sen jag varit på harrys har varit att det mest varit tråk där...

Men hittade värsta grejen för att få igång min party stäming.
Americas best dance crew season 3.... Fy fan vva röj... dom kan dansa dom....

Mina två favorit grupper är.
Quest Crew   ...... Hawk från americens best dancers grupp... sjukt coola..


Beat freakz


Det fick upp mitt party mode.!
Sen kom jennie o hennes kille o hämtade mig o vi åkte till lisa.
Det vart inget melodifestivalen.. Så skönt.... killarna hade tv dosan..
Sen vart det riktigt najz på harrys.. mycket folk... inte för att jag känner många men men..
Träffade lite gamla kunder.... Dom va inte arga o titta bort så dom borde väll ha blivit nöjd med min insats..

Gick hem i snöstormen ...
Så en helt najz kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0