Etage en onsdag kväll.

Va nyss ute på etage. har ju sovmorgon imorn så kunde väll gå ut lite tänkte jag..

Gick ut med denisa, hennes kille o hennes syster.
Träffade lite kunder.. en kille som jag brukar klippa det första han säger är.
-Om du får nått problem är det bara o komma jag har 15 polare här o vi backar upp dig..
^^ Skönt o höra va....

Träffade nå folk jag aldrig sett förut som visste vem jag va.. Som sa att Emily o Andreas va ett par.
Fan ska jag få höra det varje gång jag går ut eller?
Detta va någon som va kompis med andreas kompisar...
Men visst e det skönt för jag står här o vet ingenting får höra massa saker..
Känslorna och allt jag ser överallt på typ bdb o läst på bloggar o så säger en sak.
och sen får man ju höra olika saker av olika folk...
Det jag får höra från Emily då som jag älskar och har offrat mitt liv för säger att hon vill att det ska bli vi igen och att dom inte är ett par. Att dom höll på att bli men det vart inget.. Medans typ allt jag ser o hör från andra säger att dom är det....

Vem ljuger?  Nu kanske ni fattar varför jag känner mig som en leksak...
Allt jag vill ha är sanningen.. Det är allt jag begär.
Undra va andreas skulle ha o säga om allt det här.

Man vet ju inte vem man kan lita på......

Kommentarer
Postat av: Håkan

Följ ditt hjärta ..

2009-02-26 @ 08:44:09
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/
Postat av: x-tra morsan

Det tar sin tid,men till slut lär man sig inte vara så förbannat snäll jämt.Det har man igen i längden.Du din fuling kom inte och hälsade på denna gång heller!Skäms på dig Piggelin-killen!!!

2009-02-26 @ 16:45:37
Postat av: henrik

va bara upp en snabbis jag ska upp nästa helg igen.. mormors begravning .. vi ska då till ånge funderar o hoppa av på hemvägen hemma hos er.. ska prata med sonen din om det.

2009-02-26 @ 17:58:12
URL: http://equalinlife.blogg.se/
Postat av: Hanna

Den enda man kan lita på är sig själv och sin magkänsla och hjärta... och kan man inte lita på sig själv är det ganska mörkt, tyvärr kan man inte lita på folk den man en dag litade som mest på kan man inte lita på nästa dag.. tragiskt

2009-02-26 @ 20:20:37
Postat av: henrik

/// Hanna

Jo så sant...

Har ju så mycket känslor för henne så man vill ju inte att det man känner är sant. Så hela med det gör det ju jobbigt o lätt att tro på det hon säger.

2009-02-26 @ 20:23:45
Postat av: Hanna

Med tiden läker alla sår, vissa tar mer tid än andra.. Och ibland bryts såren upp när man blir påmind om saker som sårat en eller kommer i kontakt med dom igen... Håll ut en dag kommer det kännas bättre även om det kan kännas mörkt och hopplöst ibland, det kommer kännas bra ibland och det kommer kännas dåligt ibland. "Life is like a rollercoaster"

Det man inte dör av härdas man och blir starkare.

ångra inget du har gjort och inte kan ändra, ta hellre lärdom av det som varit och använd det till något bra i framtiden..



hoppas dessa kloka ord kan hjälpa dig på vägen =)

2009-02-27 @ 22:13:53
Postat av: Therese

Hej lilla vän, mycket rubbel i butiken nu? Jag tror du vet innesrt inne vad som egentligen är sant, magkänslan. Följ den o allt kommer ordna sig. Slösa inte tid på en människa som inte är värd det bara för att du e´snäll, det mår du bara sämre av själv.



Tänk på dig själv i första hand.



Storkramen på dig...

2009-02-28 @ 08:52:27
URL: http://preffen.blogspot.com
Postat av: h

snäll. hahahahhahaha ojojoj! tror inte bruden känner dig riktigt.

2009-03-14 @ 17:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0