ensam kille.

dagen har varit väldigt seg efter beskedet..

Allt har känts tomt och ensamt. Jobbigt när man är långt bort från alla andra.....
Håller på att få i mig lite mat nu..
Det vart sig lite toast.... Med innehåll av tacogratäng. Som jag gjorde igår.
Toast                                 Tacogratäng


Annars har det inte blivit mycket gjort... En LÅNG dusch.. tog även in en pall i duschen för orkade inte stå.
Tände nå ljus o släckte lampan.. lite mysstäming sisådär.
Har sett på mer avsnitt av Americas best dance crew... Quest crew i mitt hjärta.. så sjukt bra dom är.
Tror jag även fått insperation lite hur jag ska ändra min frisyr..

Lite som han att jag ska nog raka ner nå rejält på ena sidan. Kommer bli som en effect på en gång eftersom det bara kommer bli utväxt kvar på mig.... Va tror ni? kommer det funka?

håller även på att ladda hem säsong 1 och 2... så nu vet ni vad jag ska göra dom närmaste dagarna.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jäklar vilken snygg frissa han på bilden har!=)

2009-02-08 @ 22:00:52
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Emma

Det kommer nog bli kanon med håret! :)

Beklagar det med din mormor.

2009-02-08 @ 22:13:48
Postat av: x-tra morsan

Förstår att du har det tungt nu.Minnena kan ingen ta ifrån dig...KRAAAAAAAM

2009-02-09 @ 17:36:29
Postat av: x-tra morsan

Och när kommer bilden på din köttgryta med ris géle och inlagd gurka?

2009-02-10 @ 09:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0