äntligen vet jag sanningen...

Nedstampad
Grundlurad
Misshandlad

Utslängd


Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

Puss på dig,raring! Verkar mest bara vara skit för dig just nu? Har vi haft idag också fast i lite annan betydelse.Varit på agilitykurs med äckelpottan Beda som älskar att äta skit.Gissa var kursen hölls!I ridhuset i Ånge.Kalas för lilla Beda vill jag lova.När dessutom inga negativa ord,nej,äckelpotta mm ej får användas när man ska lära sig något nytt och spännande som höga hinder mm. Hoppas det känns bättre i morgon.Som jag sagt förut,när man mår som sämst kan det bara bli bättre sedan.Ta lite semester och umgås med dina kompisar...KRAAAAAAAM på alla hjärtans dag!!!!!!!!!!!!!

2009-02-14 @ 17:30:03
Postat av: Hanna

Jag vet precis hur det känns.. har känt precis likadant. men man lär sig saker av det förhoppningsvis

2009-02-15 @ 23:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0