Utkast: Ey folket..  ...

Ey folket..   (daisy med vissa av sina syskon)

Va nöjd jag äver över min lilla kissemiss.. Hon gör mig så glad.. o skönt o slippa vara helt själv.
Hon följer mig överallt i lägenheten. Hon äter med mig. Hon sover med mig. 
Man får inte ens duscha ifred.. då ska hon sitta o titta på vattnet.
Dock lyfte jag in henne i duschen igår så hon fick lära sig lite o duscha om man behöver börja göra det senare.
Hon verkar dock inte klaga någonting.
Träningen med sele för att vara ute går inte lika bra .. Men vi ger inte upp har bara testat varit ute 2 gånger.

Här kommer lite updateringar på bilder på Daisy

  

  

Och här ett bevis att min Daisy är coolast o har smak.



Godnatt sov gott.. Untill next time..
Dont blow anything up. Unless its for fun.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw, lilla missen då:)

2009-08-27 @ 09:11:01
URL: http://creadiiem.blogspot.com
Postat av: Millan

Inte Okej, finns det inte kattgodis eller nått?:)

2009-09-08 @ 13:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0