bed is calling.

Yo folket...

Här sitter jag... Ska snart hoppa i sängen..
Sitter o pillar lite i photoshop.... inte för att jag e nå grym alls... överlåter det till andra..
delvis därför min blogg inte har någon desajn....
Men det jag sitter o pillar med är jag sitter med nå kort från salongen o kollar hur det skulle se ut om jag tog o målade nån vägg..
Trycker det e lite väl vitt o sterilt..



Eftersom allt är svart o vitt just nu är jag lite sugen att få nån vägg svart också.. Men vet inte riktigt.. nån me nå bra smak och kan komma me någon idé ?

Sitter även o lyssnar på en ny skiva kusin länkade playlisten på ... Till spotify..
http://open.spotify.com/user/laskeblask/playlist/7zaLC2eTHqEs0kKe5A7rXN


Dance/trance stuket.. riktigt skön men bara kommit några låtar...


Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

F älskar Henke!!! Hon står bredvid mig och har lite kul åt nybörjaren;köpte mig en lap top att leka med... Angående vitt och svart,kolla inreda.com.Det finns häftiga vägg-dekorationer i olika färger av någon sorts plast som man ,tror jag klistrar på något vis på väggen.Skitsnygga.

2009-04-02 @ 08:19:20
Postat av: Micke

Ge mig ett uppdrag jag fixa bild till dig

2009-04-02 @ 10:57:35
Postat av: H

micke snackar du om?

2009-04-02 @ 11:10:54
Postat av: Pappa T

De va en bra bild på dig min son ;-))) Kankse inte kvalitén men uttrycket som du bär...

2009-04-02 @ 12:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0