påskhelgen till enda.

Helgen har då bestått av gemenskap...
Skönt väder och allt...
Mys drickande...
Legat på gästbryggorna o solat..
Grillat...

Va fan skönt och träffa på sina vänner o bröder..Annars hade jag bara suttit själv här hela helgen..
och det skulle ju inte vart så skoj..
Men skönt också när dom åkte. =P  dock har jag nu måndag inte orkat diska o så än....

Sen har jag ju ganska snäll storebror och far.. Har typ fått en helt ny dator av dom det enda jag inte fått är
hårdisk och cdrom typ...  Så nu ligger allt här på stolen bredvid mig.. Dom hade inte plats med burken i bilen när dom va ner nu i helgen...

Men jag som inte kan vänta plockade igår ner min gamla dator som jag haft sen i gymnasiet.. Ni skulle ha sett bilderna när man bygde ihop dom.. haha snygga kläder man hade.. dock tänkte jag inte lägga upp dom..

Så mycket har jag plockat isär den...
Jag använder baksidan för att sätta fast moderkortet  som på bilden nedan sen ligger resten runt om..




som en liten bonus ska ni få se bilden på min middag idag.
Tog en promenad iväg på stan och solade sen vart det tzatziki..

Kommentarer
Postat av: Bråkan

Symboliserar datorbilderna ett rörigt inre kanske, haha? ;)

2009-04-14 @ 11:14:39
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0