träningssugen

Imorn har jag sovmorgon....
Men då ska jag på trafikskolan.. pga regeringsbeslut..
Ska på så kallad risk 1 ..... Information om alkohol och droger...

Men men... sen finns jag på jobbet till kl 20:00

Va ut på stan lite idag efter jobbet i jakt efter en kofta... Den jag har haft som igentligen inte haft mig som ägare vart kidnappad i helgen...
Ägaren tog tillbaka den när han va ner o hälsade på mig i helgen..
Kim <3
Här har ni min nya..


Sen har jag en liten fråga till Falun folket som är inne här o gluttar...
Finns det någon basketplan i närheten till antingen kvarnberget eller centrum...
Sugen att börja lira lite efter jobbet vissa dagar....



Sen hade jag en kund förra veckan.. Han tränade 3 olika kampsporter.Taekwondo, karate och brasiliansk jujutsi..
Vart riktig sugen på att testa brasiliansk jujutsi.
Det verkar som en gren för mig.. Det är mycket markstrid att greppa motståndaren.
Inte som judo som jimmy tränade där man kan vinna på ett perfekt kast.. här vinner man på poäng eller tapout..
Sen verkar det inte som så mycket slag o sparkar heller.. och vet inte visst skulle det va nice o kunna nå flashig roundkick eller så.. men tror inte det är min grej... Men få se om jag ger mig på att testa nått..

Kommentarer
Postat av: Erika

Brasiliansk jujutsi är superkul! Rekomenderar verkligen! :)

2009-04-17 @ 17:34:10
URL: http://lillkikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0