miss my princess... (dea)


Det är tomt i lägenhet sjelv.. Skulle haft min prinsessa (dea)..Synd det är Lenas katt .... 
Tror jag ska ta o skaffa mig en katt. och visa far hur man uppfostrar en mysig katt ;)  vill ju då ha en raskatt synd dom e så dyra..  
Man skulle ju kunna bli fodervärd.. men det dumma med det är väll att man inte får uppfostra dom man får dom väll efter ett tag.. och då är det ju försent o göra dom jätte kelsjuka...

Vart lite avis på bror här om dagen när man prata med han i telefonen.. Han och far är fodervärd åt 2st katter just nu..
En är helvit. lite grymt...
Men när jag då pratade med han hörde man jamande i bakrunden...  Gud va man kände man skulle haft en kisse då o bara snusa på...



See ya....



Kommentarer
Postat av: Anonym

naaw, kissemiss..

2009-04-22 @ 18:18:55
URL: http://creadiiem.blogspot.com
Postat av: Marre

jag får snart två kissekattungar :) - dock inte sådär fina

2009-04-22 @ 20:23:37
URL: http://rightbody.blogg.se/
Postat av: x-tra morsan

Tycker du ska kolla upp det där med fodervärd och seriosa uppfödare.Är inte så insatt men med hundar finns hel och halvfoder.Det jag vet är att uppfödaren brukar vilja ha avelsrätt till en eller flera kullar.I bland tar de hem honan och i andra fall sköter fodervärden om kullen.Beda Bus är uppfödd av tik hos fodervärd,hennes syster:Rally-Sally flyttade till sin fodervärd när hon var 8v. Det är nog helt beroende på vem du vänder dig till.Det kan gälla priset också.Bedas släkt toppar listorna i jakt och andra tävlingar,Marie som jag köpte henne av sitter med i borderterrier-styrelsen,pappan är import från england och ändå säljer hon sina valpar för 9.500kr,priset på valp ligger mellan det samt 12.500! Sen om du håller kontakt med uppfödare kan det ju tänkas finnas katt med skönhetsfel som ej går att ställa ut,då kanske du kan få köpa för en billigare summa. Kolla på nätet,rasklubbar mm. Jag har bråda dagar nu.Jr har fixat spotify åt mig så jag lever i nostalgi och poppar som bara fan!!! Första låten jag sökte fram var 21/3 med Dan Hylander.Den är inte dum den så här års...

2009-04-23 @ 08:58:32
Postat av: Hanna

hur gör man en katt kelsjuk? är dom inte det från början :P

2009-04-23 @ 17:37:51
Postat av: henrik

det beror väll på vem som uppfostrar den också.

2009-04-23 @ 23:38:57
URL: http://equalinlife.blogg.se/
Postat av: L

Det finns ju även katter som behöver nytt hem av olika anledningar vilket gör att "priset" inte blir det primära utan att katten får ett bra nytt hem... vilket jag tror den skulle få hos dig =)Skulle du fundera på en helvit så är det bara att säga till ;)) Ha en trevlig helg...

2009-04-24 @ 09:04:13
Postat av: Henrik

Jo L det e ju sant det med..



Far har lagt ut lite krokar nu han i kattvärlden om att jag letar nån kissemiss.. så få se hur det blir..

SKulle jätte gärna vilja ha en.

2009-04-24 @ 11:12:19
URL: http://equalinlife.blogg.se/
Postat av: L

Härligt, får han inget napp så hör av dej med vad du söker, så nog löser sig det! Klart du skall ha en myskompis :)

2009-04-24 @ 11:51:01
Postat av: h

ok men vem är du då?

Jag söker en social kisse aom alltid vill vara uppi en typ.. så jag skulle fostra dom. gå o bära runt på dom jämt typ.

2009-04-24 @ 11:57:50
URL: http://equalinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0