is this the sunday.!?

Tjowiep folket.. hoppas ni haft en bra söndag...

Sjelv har jag legat på golvet framför tvn o sett dom 4a senaste gossip girl avsnitten..
Det e fan en riktigt underhållande serie..  Den jag irriterar mig mest på är blair... och den jag gillar mest som jag tror typ alla andra också gör e Chuck....
Sen måste jag tilläga jag vill ha våningen/hemmet.. Som familjen Humphrey har... tycker den verkar så mysig..
I det stuket vill jag ha en lägenhet.....



Har ändå varit ut idag.. medans solen va framme va o gick lite... o handla lite små grejor på affären o en glass ofc..
Far o faster har en rolig lite idé dom ska försöka ge sig på att fixa dator o internet åt farmor o Sören..
Vi får se hur det går..

En annan liten rolig sak..
Mamma min jobbar på ett äldreboende i matfors..
En dag hon gick in på en tants rum såg hon ett kort på mig när jag står o klipper..
o säger - Jag känner han....
Tanten - Nä du det tror jag inte det är en frisör nere i falun..
Mamma - Ja men det är min son.
Sen kom det fram att det va någon gamal släkt till farmor.....
Lite freaky dock att det finns folk som har kort på en som man inte har någon aning om...

Sen till middagen idag gjorde jag en grej jag inte gjort på bra länge...
Man kokar makaroner...
Steker köttfärs..
Gör 2 påsar blåbands beanässås..
Sen her man allt i en form in ett tag i ugnen 150 grader....
Sjukt gott.. o fick 2 lunchlåder...

...

The truth will set you free


Kommentarer
Postat av: Ewa

Tack för middagstipset! =)

2009-04-06 @ 22:04:14
URL: http://muwel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gullig stavning på bearnaisesås^^

2009-04-10 @ 09:41:21
URL: http://creadiiem.blogspot.com
Postat av: Lollo

Gossip girl är bäst! :D

2009-04-19 @ 11:23:27
URL: http://luuluh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0