en promenixx i vår vädret..



Kom just hem från en promenad på en och en halv timma.
Laddade väskan med lillebrors hantlar 10kg..
Riktigt skönt väder va det.. Gick mot främby udde.. Sen vidare mot galgberget och sen
ner mot kvarnberget igen.

Det va lite små jobbigt på slutet pga väskan men det är ju som det ska vara måste ju bygga upp ryggen,
så jag kan klara av att jobba länge.
Sen va jag in o köpte en välförkänt glass på konsum... Så sjukt gott....
Dock är det ju små tråkigt o prominera själv.. Eftersom jag inte hade någon att gå med tog jag o ringde o surrade med Jimpy.
Det funkade det med men jobbigt o gå o hålla i telefonen skulle haft med mig handsfreen men men kanske en annan gång..




Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

med vikt på ryggen,kom ihåg att sänka skulderbladen när du går,sträcka på ryggen och liksom brösta upp dig lite lätt.Du kan även ta en hantel i varje hand en stund och skjuta upp/ner axlarna...

2009-04-04 @ 17:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0