vincit qui se vincit <---- värt att tänka på.

Julskinkan är snart slut.. snyft.( mammas dvs. )
När jag kommer ner till Falun igen ska jag ta o göra mig en egen.
Hade full smockad dag idag på salongen. Men allt gick bra.
Skavsåret efter mina nya Björn borg skor gör skit ont. Så få gå i mina arbetsskor hela dagarna nu.

Va ut o shopade lite på lunchen också..Impuls ftw !
Köpte mig en Eastpack ryggsäck. I rödgråsvart (mina färger). Ska ju ta med lillebrors handlar ner. Så jag kan promnera o träna ryggen.
Köpte mig även ett par till jeans. Måste sluta med vanan att nöta sönder köpa nya. nöta sönder köpa nya. Måste lära mig variera.

Sen är planerna inför imorn spikad. Det blir hos ante i hamnen. Som för 2 år sedan. Skit kul det va då.
Det blir najz. Åker ner vid två snåret imorn.
Vi är ett gäng som ska göra oss 3 rätters middag innan den riktiga festen börjar..
Hoppas man inte insjuknar bara. Mor verkar ha åkt på magsjuka eller nått sånt.. Kul för henne.eller inte.
Dom och grannarna har bokat hotellrum på södraberget. ( hoppas hon mår bättre imorn )

ska surfa vidare på mors 56k modem nu. ska kolla sj tider bland annat.
 
hej då.! sov gott. *veven*


Kommentarer
Postat av: x-tramorsan

Haha!Vissa har MYCKET kvar av skinkan +2små i frysen

2008-12-31 @ 17:44:46
Postat av: owner

fusk.. ska göra mig en jag med ^^

2008-12-31 @ 20:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0