varför blogg?

Hey hey.
Här kommer en liten förklaring varför jag lägger upp denna blogg.
Som ni många säkert vet så flyttade Emily hem till Rättvik.
Hon trivdes inte så mycket här lite beroende på sambolivet med mig och lite beroende
på att hon har alla sina vänner i Rättvik.

Men som nu jag som flyttade hit till Falun för att leva med henne.
Jag accepterar att hon vill hem och hitta sig själv och finna sig tillbaka till sig
själv igen.
Men dessvärre har jag inge vänner eller så här nere så detta får bli min "dump place"
med mina tankar och värderingar..

Jag har INTE som avsikt att hänga ut någon eller skriver saker för att nån ska må dåligt.
Jag vill bara få ut mina tankar och funderingar.. Vill inte fortsätta gräva mig ett större
hål här själv i falun.. Så kom gärna med visa kommentarer och tankar.

Kommentarer
Postat av: Wille

eyy! spännande! men du får inte glömma att jag behöver klippas oxå! så du inte lägger all tid på wow och bloggandet :P

2008-12-13 @ 21:23:05
Postat av: lillebror

Vädret är fint i sundsvall också ;)

2008-12-13 @ 22:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0