00:27 time for bed

Att börja med.. Många funderingar skriver jag mitt uppi när min ilska och irritation är som störst. Så kan komma ut lite fel.
Tänker på det senare när man läser det nån dag efter eller så.
Men men det är under dom stunderna jag behöver lätta på trycket mest.
Men det är även dom stunderna man ser minst klart.



Sitter nu hemma hos Jenny och david..ska krypa ner o sova när som hellst..
Sovit typ hela dagen. Först till 12:00 . Sen på köksoffan. Sen i Mickes säng. Så får se hur det går snart.
Jobbar ju på Attityd här i Sundsvall imorn. (hoppas på att det inte är allt för mycket)

2 klippningar idag.
Lillebror ofc. som vanligt när man är upp.
Sen va det ju lilla frank. ^^ söt liten unge.. Jenny fixade det så han va måttligt stilla så det gick jätte smidigt.

Funderingarna vad jag ska göra är många.
Stanna i Falun? Jag drömmer varje dag att det ska vara Emily och jag igen. Tänker tillbaka på alla Miljoner underbara ögonblick. och vad jag vet så finns det någonstans i hennes tankar också.
Flytta från Falun? Vad har jag där om det inte finns nån chans att det blir vi två igen?
Vad finns det för chans. Jag vill arbeta mot det.. och jag tror chansen finns. Så vill inte förlora den.
Klarar inte av att ge upp än. Vill bara se ett tecken som visar att jag har rätt. Att den finns.



Kommentarer
Postat av: x-tramorsan

Kanske är det hennes tur att flytta på sig då?

Betyder så mycket för henne att hon är villig göra samma uppoffring från sitt liv/sina kompisar/sin trygghet som du gjort för henne???

Ta dig en funderare på det min vän

2008-12-31 @ 17:48:22
Postat av: owner

Jo jag ska göra det.. funderar hela dagarna.

2008-12-31 @ 20:41:58
URL: http://equalinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0