The plan.!

helo.. sitter här med en påse på huvudet (inpacking för håret) och spelar wow.
Vi försöker få ner en drake men folk konsentrear sig inte ett dugg verkar det som.. men men.

Imorn är det mys planer.. så ska städa ihop här i lägenheten lite innan jag ska sova.
Emily kommer och vi ska mysa o se film. (så hoppas det blir av).
Kanske vi ska ta ett äventyr till borlänge också först..
Subway.. mums mums mums. får se hur vi tar oss dit.. Det vore ju vrål vrål gott.

Någon som vet av nån bra hemsida för fakeadress för att beställa saker genom USA som inte fraktar grejor utanför usa.

Någon som vet vart man kan köpa sig en vacker brandyxa o hänga på väggen?



Brände just en krets i hjärnan.. min brain gick åt helvete.... fan ... skjut mig. snela...
Hatar att min hjärna får damp och börjar analyzerar sönder bara pga nån jävla bild...........
Skär upp min hjärna långsamt och mata till vargarna.

Kommentarer
Postat av: HåkiZ

Påse över huvudet, måste man ha det när man spela Voff? x) Får du finbesök ska du väl inte köpa en brandyxa heller tok, det skulle ju kunna uppfattas som "an act of war", prova nåt mer traditionellt som lite blommor och en chokladbit istället ^^

2008-12-17 @ 05:25:44
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/
Postat av: x-tra morsan

Stackars vargar!

Du vet väl att de är fridlysta?

Hur tror du de skulle ut om de åt av din hjärna?

Har ej sett det på tag,skulle de bli blonderade eller kanske få jul-röda slingor i smitta från dig?

Tok-snöre,så kan man bara inte få göra!!!

2008-12-19 @ 09:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0