the day goes on.

Sitter och filosoferar lite på jobbet idag..
Hade sovmorgon imorse.. Lågo sov till halv tio.. gu va skönt det va..
Men varför ska man vara på jobbet för? har ändå inte en enda kund fram till halv fem.
Lugn dag dvs..

Måste komma ihåg att boka tvätttid inför helgen... Så jag får med mig nå rena underkläder när jag åker till sundsvall.

Har köpt på mig ett nytt silver shampoo och en dust it. Funderar på att köpa mig en inpackning också.. skulle vilja ha lite fräshare hår innan jag gör nästa färgning. Men kan kidnappa med mig lite en potions inpackningar för nu.

   

Va o sola igår också och köpte sån här extra kräm så det ska funka mer.. tror det hjälpte doch inte helt säker.. och så va det ganska nya rör. Ska nog ta mig en tur till förbi solariet imorn. Skönt o vila ut i solariet efter jobbet..

aja en tripp i massage stolen nu kanske? eller läsa lite bok..?
Visst ja måste komma ihåg o köpa Mia törnbloms bok också.. om självkänsla . fader tipsa om att den va bra.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Alltså, jag känner precis som dig. men här är de bytta roller, jag som är tjejen är så inåt helvete svartsjuk. Måste bara kolla igenom hans telefon, msn. Lunar. Allt som tjejer kan ha kontaktat han på, han är snygg, tjejer tycker de. Jag har dåligt självförtroende. Lära bara skriva o berätta att de finns fler, det är inte bara dig. Det är inget fel inte egentligen, men vafan jag svammlar bara. Måste hitta ett botemedel mot svartsjukan snart. Det är jobbigt. Hoppas de löser sig för er iaf.

2008-12-18 @ 21:25:10
Postat av: owner

Hej .. tack för att du skriver..

men vet att jag inte är ensamen om det här.



Vi va så båda två mot varandra ett tag.

Men så kan man inte leva..



Enda botemedlet e väll att få bättre självförtroende och självkänsla. och visa varandra kärlek . och att lyckas visa att den andra persionen e specill och att det är hon/han du vill vara med... Sen får man arbeta sig fram det tillsammans. arbeta sig fram tilliten tillsammans . om båda vill det förståss och båda är beredda att anpassa sig för förhållandets bästa.

2008-12-18 @ 22:15:43
URL: http://equalinlife.blogg.se/
Postat av: Sofie

Näe man måste kunna lita på varanndra fullt ut. Men ändå känns de som om jag litar på han, men alltså de kan man ju inte göra eftersom man har såna tankar? eller är det bara självfortroende som är på botten?



Hur vill emily nu då? du vill alltså fortsätta att försöka men inte hon?



Så var det för mig ett tag, han tvekade och ville göra slut men vi löste det just då, han tror att de är bra nu, alltså de ser bra ut utåt, men innerst inne i mig så tänker jag fortfarande på de, men vill inte visa de, för jag vill inte förlora honom.

2008-12-19 @ 09:22:00
Postat av: H

Jo jag litade på emily också men känner en osäkerhet i mig själv om jag duger eller att det kommer nå bättre att hon lämna mig direkt...så det är nog självfortroendet att inte veta att man duger.



Just nu har vi kommit fram att vi inte passar för varandra just nu. Vi vill olika åsikter om allt möjligt. och vi har nu på slutet bara stått ivägen för varandra. Vi har olika mål.. Jag vill att hon ska vara lycklig och må bra.. För hon är en underbar tjej.



Du måste våga prata med han. För båda ska må bra i en relation annars funkar det inte bra alls i längden. Du kan inte lyckas genom att sitta o fundera själv. Men ni kan hjälpas åt så båda mår bra..

Det är va en relation handlar om. lita på varandra lösa saker tillsammans se till att båda mår bra.

Finnas där för den andra när den mår dåligt..



Hoppas det löser sig med han.

2008-12-19 @ 11:17:37
URL: http://equalinlife.blogg.se/
Postat av: Pappa P

Du är klok du Henrik! Jag gillar dig!

2008-12-21 @ 23:07:50
Postat av: owner

Tack Peter det värmer o höra..

Ibland kan man vara klok .. gärna när det gäller andra och andras problem.

Men det e svårare på sig själv..



jag gillar dig jag med ;)

2008-12-22 @ 01:03:26
URL: http://equalinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0