statshuset

Gu va mycket folk det va då... på statshuset igår asså.
Inser hur lite folk jag känner igentligen i sundsvall.
Men roligade hade jag..Tur jag fick tag på biljett..
Dagen börja me att jag o ante testade ett roulett shot spel han hade fått i julklapp..
Min passoa gick åt väldigt snabbt.. Och en bra början på kvällen vart det.
Vid 22:30 tiden tror jag det  va drog vi in på statshuset.. Sjukt mycket folk.. andra gången i livet jag va ute på dansgolvet.. ^^
Efter vart det så klart subway. .. va hemma vid typ två halv tre.
Satt o surra me ante om mitt liv.. (skönt att kunna prata av sig ibland me en bra kompis. Som orkar lyssna o komma med bra råd) fram till ungefär fyra då jag kände det va dax o knyta sig.

Va o luncha med jonas idag. Han jobbade så mötte han på stan.(tacobuffe på biteline.)
Hade sjuka skavsår sen igår så fick gå på apoteket o köpa skavsårsplåster. Kände ju inte av det igår tack vare alkoholen då.
Va o köpte nytt örhänge på glitter också.. Tappade mitt andra igår....

Och vid två tiden vart det mer o mer folk på stan. Så jag tog o gick hem till ante igen.

Få se va det blir i afton.. hoppas ni har det bra ... see ya

Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

Och var sitter det skav-såret då???

På P?

2008-12-26 @ 19:15:57
Postat av: owner

på hälarna? nya skor

2008-12-26 @ 20:44:20
Postat av: Sandra

du måste lära dig att dansa människa, ialf att lära dig att våga! hahahah

2008-12-27 @ 03:53:05
URL: http://myadventurediary.blogg.se/
Postat av: x-tramorsan

Ska det vara lönt att gå ut om skavsåret hamnar där???

2008-12-31 @ 17:50:28
Postat av: Peter Olsson

Tja Henke!

Såg dig som hastigast på stan. Första gången sedan vi slutade högstadiet. Snygg i håret!

Bra du skrivet.



Peter.

2009-01-02 @ 14:56:02
URL: http://www.peter-olsson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0