monday at work.! => och update on julplaner

hatar att vakna själv. saknar att ha min varma flickvän vid mig att krypa närnare när man snooozar.

Dagen då. Fullbokad dag delux. klippningar hela förmiddagen. Eftermiddagen precis efter lunch hade jag ett litet hål.
Sen färg+klipp och en tillklippning..
Känner ett litet hat mot min sista kund ... nädå han va lite fuskis bara hans familj skulle åka till Cuba imorn i 2 veckor.

Update on julplanerna

Har länge grubblat hur jag skulle göra.. funderade ett tag på att skita i allting och bara sitta här hemma.
Eftersom det är som det är ... men men det ska man inte göra när det e jul.
Så tog o ringde Attityd kontoret idag på eftermiddagen och pratade med cheferna om jag kunde få jobba mellandagarna
i sundsvall.
Och det gick bra för verkar som om 2 st vill ha ledigt där fast än dom har sagt att dom inte skulle bevilja någon ledighet alls..

Så upp till sundsvall blir det .. ska bara försöka hitta tag på nån resa.. Metro gick ut för nån vecka sedan attt typ alla resor norrut va fullbokade.. Om så är fallet så får lillebror hämta mig...

Kvällen bjuder inte på mycket. Klev just ur duschen. Ska väll fixa mig nån lättare måltid. Sen blir det Wow hela kvällen..
Vi ska köra klart naxx. Hoppas på mer epics till den här pojken.!

See ya take care.

Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

Hoppas du hinner en fika under jul.

Finns(i alla fall vid dags dato b.la hemmagjord snickers.......)

2008-12-16 @ 18:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0