lögn...

Allt va bara en lögn på slutet.

Frågade emily idag om hon va tillsammans med ------- .
Hon svara jag vet inte..

Det har ungefär gått en vecka sedan vi va tillsammans.
Och för någon dag sedan sa hon till mig att jag va den enda killen för henne.

Varför inte bara va helt uppriktig mot mig?
Varför dölja allt för mig...
Du har sagt att ni bara va vänner.... Du har gjort allt lätt för dig själv.

Allt va en lögn. 
Nu vet jag hur mycket jag är värld för dig. 
Nu vet jag varför du så lätt kunde gå vidare till att bara vara vän med mig. Dina känslor för mig va redan helt borta.

Skit rolig julafton det här.

Liten update.. dum nog som man va så kollade jag in på hennes blogg innan jag somnade..
Kul o läsa hur hon satt o väntade på denna nya kille att få va i hans famn och hur gott han lukta...
Väntade på att han skulle komma och sova med henne..

respekt va är det?
ingen respekt mot varken mig eller det förhållandet vi har haft.
Bryr dig inte om någon annan än dig själv. Huvudsaken att du mår bra. Som vanligt. Du kan inte förlora.



Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

Tror du inte det vore bättre att skriva av sig det allra innersta privat i stället för att lägga ut det så här och kanske ångra det bittert när det är för sent?

Tänk på t.ex kommande erövringar:ska de då kunna sitta här och jämföra/undra varför du gör si nu och så då med/för henne?

Kanske har du någon´bekant´(,obs,ej vän )

som i fyllan och villan slänger ur sig något av det du ångrar att du skrivit... Hade du trott på tomten kunde du önskat dig en dagbok av honom!Det är inte så dumt att skriva ibland.Sen när man `är klar´med den delen av livet kastar man den och går vidare... Hoppas du inte äter skinka så du spricker! Hälsa Munnä från oss!

2008-12-25 @ 20:50:46
Postat av: owner

skriver hellre ut sakerna så jag inte sitter o gräver mig ner bara.. vill få ut det jag känner och tycker och veta om jag har helt fel i mina tankar .

2008-12-25 @ 21:46:16
Postat av: Roger

Helt rätt Henke har hon inte nog med ryggrad att säga som det är direkt så äre faan inget att hänga runt med

2009-01-03 @ 01:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0