Life at the moment

Just nu känns livet inte allt för toppen.
Saknar känslan av närhet och kärlek.

Vet att jag har gjort mycket dåliga saker i mitt förhållande.
Att jag inte kunde släppa mitt X från början va det största .
Vet jag har varit en vrål dålig pojkvän.
Och du älskling va det underbaraste i världen som inte lämnade mig då.
att du inte vände mig ryggen fast jag var sånt svin.

Men nu känns det som om du har vänt mig och vårt förhållande ryggen.
Jag är den du är minst av allt med. Jag kommer sist i turordningen.
Vi hade planerat att mysa denna lördag planerat det i en vecka.
För vi har inte på länge spenderat nån tid för varandra nog därför vi glidit isär.
Inte gett varandra den uppmärksamheten man behöver i ett förhållande.
Jag va så pep på att vara med dig idag.
Hade gjort i ordning här hemma för maxx mys.. Men då orkade du inte komma.
Kompis1 kom och då vart man bortforslad från platsen att vara med dig.

Men glad va jag när du sa att du ville jag skulle komma över dagen iallafall.
Lurad vart man kändes till och från att du ville vara med mig. När jag först kom dit
sattde du dig på msn.. tack för den uppmärksamheten.
Jag kom för att vara med dig.
och vad är det första man ser. Jo en kille sitter o flörtar med dig.
HATAR att dela med mig av dig... hatar hatar hatar hatar. (jag är svartsjuk. jag vet)
Han kallar dig för porris och undrar va han ska få i present.. tankarna vågar inte ens
gå till om ni har pratat om va han ska få.. ni har säkert inte men min hjärna får fnatt.

Badet me dig va så sjukt underbart... bara få ligga där och njuta .. vara dig nära.

Efter badet när vi la oss i soffan o skulle mysa. Du tog pop o myste med och efter ett tag
tyckte du jag skulle mysa med er.
och jätte kul att när det är typ 30 min till bussen ska gå så började du städa och plocka
undan iställe för att mysa med mig......

jag känner mig så förbi sedd.... Jag har ingen plats .. Jag vill ha uppmärksamhet.
Jag vet att du behöver hitta dig själv..

Du sa idag att du behövde hitta dig själv och om du förlorar mig på vägen så är det så.
Du verkar inte va rädd att förlora mig.

Jag är utbytbar för dig. jag är ingen del av din lycka/glädje längre..
Du är allt för mig. Jag offrar allt för dig.

Ge mig en plats i ditt liv.
Våga visa vårt förhållande för alla.. inte bara dina vänner utan även för dom som flörtar
med dig...

Allt jag vill ha är ett fungerande förhållande med dig älskling.
Men hitta dig själv . Finn din glädje för livet.
Jag finns här och väntar.......

Frågan är bara hur länge klarar man av det såhär.. Vi får väll se. Jag ger inte upp dig. <3



Så vart rummet flyttade in älsklingens soffa i vardragsrummet.


Det här är bara min syn på allt och hur jag känner.. Visst jag kan va blind för vissa saker av min svartsjuka...
och jag är jätteduktig att analysera saker och ta fram det dåliga.
Men jag mår skit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du flyttat ut sängen i vardagsrummet till o med?



hoppas att ni löser era problem snart så ni slipper lida mer än nödvändigt.

2008-12-13 @ 23:14:44
Postat av: owner

jao det har jag.. tyckte det skulle va mysigt .. o så kallt i sovrummet. den passar bra här..

2008-12-13 @ 23:45:26
Postat av: owner

jo hoppas det jag med.. Älskar emily så sjukt mycket.

2008-12-14 @ 00:05:51
Postat av: ...

förlåt mig? konstigt att hon beter sig så? efter allt du har gjort

2008-12-14 @ 13:14:08
Postat av: owner

svar ...

nej det säger jag inte att det är.. vet att jag är orsaken til att allt är såär. Misstagen jag gjort är så många och finns inget sätt jag kan ta tillbaka dom.. bara försöka förbättra mig.

2008-12-14 @ 13:22:11
Postat av: Anonym

Sträck på ryggen för fan!

Sluta krypa!!!

DU ÄR VÄRD BÄTTRE!!!

2008-12-14 @ 19:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0