Inte instängd hela dagen. En liten sväng ut också.

Det vart en slö morgon må jag säga..
Men jag ryckte upp mig eller så kan vi inte säga heller.
Emilys bror frågade om jag ville följa med lite på stan dom skulle kolla på julklappar lite.
Så tog flickvännens cykel ut o det 0 gradiga mot stan.
Va riktigt skönt ute. Visst lite mörkt men men.. skönt me lite luft..
Willie va dagens hårding me skrapsår i hela ansiktet.. om det e någon som kan ta stryk så e det han.. hehe

Vi tog svängen förbi den nya sko affären i fala gallerian. Mycket skor och billigt.
Tittade inte allt för mycket på damskor men kan nog tänka mig att älsklingen skulle kunna shopa loss där massa.
Hittade mig ett par skor så jag gjorde ett impuls köp. Bild här nedan.
Behöver ett par nya skor att arbeta i.. Dom hade mycket skate skor men hittade dom här.. mer sneakers hållet på dom.
Så ska hålla dom på salongen så slipper man gå runt i smuttsiga skor där.
229sek   ( typ alla skor där va riktigt billiga. )

Sen vart det lite inhandling på hemköp.. lite mjölk, fil, sylt, julmust och Svenska naturchips lättsaltade.
Så nu är jag hemma igen och vet inte va kvällen har för äventyr.. lär nog inte bli mycket men men... life goes on..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fula skor,knoppen!!!

Du ska ha fula MEN riktiga arbetsskor!!!

Tänk på ryggen och knäna.

Från mamma knak och Sprak

2008-12-14 @ 17:59:10
Postat av: owner

uffa riktiga arbetskor ser ju skit ut..

2008-12-14 @ 18:30:13
Postat av: Anonym

jo,men det blir dyrt att sjukskriven,omskolning och stamkund hos kiropraktor...

2008-12-14 @ 19:10:19
Postat av: Henrik

sant men se posetivt på det jag är inte tjej jag jobbar inte i högklackat ^^

2008-12-14 @ 19:17:03
URL: http://equalinlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och det tror du jag gjort då?

Har jagat på Madde på skönhetshuset så en dag var jag dit och kollade:hon hade bättre på fotarna!

Säger åt dig som åt henne:OM man ska klippa håret kollar man väl in frisyren på frisören och inte skorna!

HUr mycket av dem ser man under klippningen?

2008-12-14 @ 19:21:43
Postat av: owner

men då frågar jag såhär.. tror du frisören klipper sig själv? om hon har skitsnyggt hår borde du nog gå till hennes frisör =P

2008-12-14 @ 19:39:57
URL: http://equalinlife.blogg.se/
Postat av: x-tra morsan

Skit-unge!

2008-12-14 @ 19:44:04
Postat av: x-tra morsan

Brukar inte bli svarslös men det tog en stund att fundera....

Man ser ju i alla fall,lite ledtrådar åt vad frisören har för smak när det gäller hår.

Jag brukar ge fria tyglar i stort sett men vet ej om jag skulle våga det med någon som t.ex var rakad med tuppkam mitt på...

2008-12-15 @ 10:35:37
Postat av: owner

haha =P sant.

2008-12-15 @ 10:55:31
Postat av: x-tra morsan

Hon bytte till bekväma skor när jag kom ,de var fula men jag blev i alla fall fin håret!Konstigt?

Fick mycket beröm av vår`stora´dotter.Där är som bekant raka puckar..

2008-12-16 @ 18:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0