Helgen är här igen..

Ja nu är det helg igen.. vad ska man göra?
Dagen på jobbet har iallfall varit fullbokad. Hade nån pause på eftermiddagen. Slutade på 14xxx intjänat denna vecka.
Förvånadsvärt bra eftersom jag haft några riktigt lugna dagar.
Direkt efter jobbet tog jag mig en lite tripp till drop in solariet för att spendera ännu en hundralapp.
Vart kräm och solning i 16 minuter.. Låg o små sov.. skön avkoppling efter jobbet.

Sen tog jag en tripp förbi affären för att handla nå gott till helgen tänkte jag mig iallafall..
Men väl där har jag tappat lusten för allt.. det enda jag kom hem med va en juice lite mjölk o några apelsiner.
Har tappat lusten till allt. Ser inte glädje i mycket just nu.
En kund sa till mig idag efter jag berättade va som hade hänt.
-När man har hittat den rätta så har resten inte så stor betydelse.

Jag trodde jag hade hittat den rätta. För inget annat hade någon stor betydelse.
Det måste jag som inte va rätt.

Men men.. Livet går väll vidare? snart kanske.
AJA är väll fast i lägenheten i helgen .... Vill nån hitta på nått är det bara o säga till eller ringa.
Enda planerana jag har är att jag ska tvätta så jag har rena saker med mig till sundsvall.
Annars är jag öppen för förslag och bara glad om någon vill prata.

Nä ska ta o ringa mormor nu o tacka för julkortet. Kul man kan göra nån glad.

Kommentarer
Postat av: x-tra morsan

Pumpa cykeln,den är du snabb på,hinner du på 2,5timme till hemmet så jaG FÅR VARA LEDIG I NATT.dÅ ÄR DU EN RIKTIG RARING...

Har tillbringat ett par timmar att röja rummet hos prinsessan så jag är helt slut...

2008-12-19 @ 18:51:08
Postat av: owner

hehe.. nja vet inte om jag vill ha ditt jobb ;)



Ja hon e då inte den ordningsammaste.

2008-12-19 @ 19:53:28
URL: http://equalinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0