förlåt emily

Måste förklara en sak allt det jag skriver på denna blogg är ur min synpunk och hur jag refkleterar saker..
Tror inte någon annan skulle refkletera det på samma sätt som jag.
Emily har tagit illa vid sig och det är inte det jag ute efter.

Jag är väldigt analytisk som människa och tänker ofta bara på felen och kan nog till stor det förstora allt...
Så se inte det jag skriver som sanning utan mer som mina tankar.. med saker förstorade och förminskade..
Och jag har tendens att se negativt på det mesta så därför kan det i överskott låta jätte nervärderande mot henne..
Det vill jag inte.

Ha det i åtanke när ni läser det jag har skrivit...

Allas ögon ser olika och alla människor uppfattar situationer olika.

Kommentarer
Postat av: Emily

du behöver inte säga förlåt. förstår om du behöver skriva av dig och de accepterar jag. Rätt svårt bara att se hur alla skriver att du förtjänar bättre och hur dålig flickvän jag är. Personligen känner jag inte att jag förtjänar de, då jag inte riktigt vet vad jag gjort för stor grej som gjort mig så dålig? klart jag inte är fri från misstag men jag har aldrig vänt dig ryggen eller sårat dig på något vis. Jag har alltid funnits här för dig trots du sårat mig... och de känns rätt surt att folk har fått en sådan bild av mig.. och tråkigt att dina tankar om mig är så negativa :/

2008-12-15 @ 10:36:21
URL: http://fishbowllife.blogg.se/
Postat av: owner

mina tankar om dig är inte negativa. Jag tycker du är en underbar människa.. snäll mot alla.. Det är bara vissa grejer jag har hakat upp mig på och analyserat sönder.

2008-12-15 @ 10:57:19
Postat av: owner

och vet att ja inte behöver men jag vill..

2008-12-15 @ 11:19:27
Postat av: maria

Men alltså seriöst Henrik, var någonstans är bloggen ett hån mot Emily? Jag tycker att bloggen bara är en enda stor kärleksförklaring!

Stå på dig och försök må lite bättre.



Kram

2008-12-16 @ 17:55:04
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Stefan W

Tjena :) Nice blogg!!



Kolla gärna in min med :) Har nyss börjat och har redan massor av besökare!

2008-12-16 @ 18:02:49
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0