and we are living!

Hey dåligt update av den konstiga killen men men..
Vart en liten utgång igår också.

Dagen började lugns som ni såg förut me jonas o allt det..
Senare på kvällen vart det lite myskväll hos ante.. Vi såg Bam Margeras nya film. Where the fuck is santa.
Sjuka killar. Spec Bams polare Novak. tror i den filmen blir han två fotad i huvuet av bam 3-4 gånger.
Innan vi såg filmen såg vi en intervju där dom promotade hela saken. Novak gjorde vad som hellst för pengar.
Kom dom fram till han slickade en produsents anal för 30 dollar .. tex

Sjuk kille han hade kastat moralen ut ur fönstret för länge sedan.
Skulle inte ville va kompis i det där gänget.. En kille fick tatuera in en karta på magen och såg fan inte ens ut som en karta.. Kul för han att ha den hela sitt liv på magen.
Men fan aldrig dom gör något mot Bam.. alltid bam som gör saker mot alla andra.
Det vart jag och en till kille som drog ut.. Vi drog på lyset i sundsvall. Det va inte så mycket folk.. och va mest importer tycker jag. Men men. drack lite drinkar. Träffa nån själ man va bekand med.
Drog ganska snabbt hem till ante igen för att sova.

Somnade dock inte förns vid halv sex.  freaky freaky.så ikväll ska det bli skön sömn.
Sleep timers:
Torsdag somnade jag vid fyra. Klev upp vid 11
Fredag somnade jag vid halv fem. Klev upp vid 11
= Jag ska sova gott snart.

Idag då. tog o åkte hem till mor.. behöver ta det lite lugnt.
Lillebror och hans tös anna kom hem också..
Vi vart inte hemma så länge. Vi drog o bowlade! jippieeeee! förstöra fingrarna lite.
Jag som är mest oseriös va ju sämt..
Det va jag micke anna oscar billy... Jag låg näst sist efter 2 hela omgångar. Sen i den 3e omgången fick ajg 4 strike i rad och sen 2 spärr och gick om allihopa.  Jag vann!! (körde sista omgången med vänsterhanden, jag är höger hänt)
Vi drog dock 20 min innan våran tid tog slut.. Vi tog o drog på bio på en gång... Fullt ös.

Lite full bio.. vi fick 5 platser längst fram men men.. Jag överlever. Jag vann ju bowlingern ;)
Vi såg Yes man den nya filmen med Jim Carrey (stavar han så?)
Riktigt rolig film. Men en mycket bra grund tanke.. Tror jag mest har varit en Nej människa jag.
Säger oftast nej till saker och vågar sällan ta chanser.. Har inte tron att jag inte duger.
Grym film rekomenderas att ses..


Tråkigt nog har jag haft lite smsande med emily där hon har trott att jag bara vill säga hur dålig hon är.. Så är det inte.
Visst jag kan skicka jätte mycket sms när du väl sänder mig nått.. Men jag vill bara att du ska öppna ögonen och tänka efter på allt. Allting har betydelse. Allting har någon andledning. Och jag vill veta vad du vill med oss...
Känns som om jag är borta ur bilden hos dig.
Du vill inte ge mig ett enda svar på någonting. Om du vill vara tillsammans med mig. Varför du gör vissa saker. Varför du skriver vissa saker.. Jag vill bara veta.. Jag vill förstå dig. För jag bryr mig vrål mycket om dig. Vill inte vara ute ur ditt liv.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Den filmen har jag funderat länge på att se! Verkar som det är dags att se till att ta sig tid att se den =)

2009-01-05 @ 14:29:44
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0